piątek, 25 lipca 2014

Malutka przerwa

Drodzy czytelnicy , bądź nieczytelnicy mojego bloga. PRZEPRASZAM za gigantyczną przerwę w pisaniu. Jak to w wakacje, czas letni zazwyczaj nie pozwala nam spędzać czasu przed monitorem. Z powodu olbrzymich wyrzutów sumienia, OBIECUJĘ, iż będę tu zaglądał systematycznie. Nie wiem jak wiele osób mnie czyta, ale jeśli ktoś TAM jest to niech trzyma mnie za słowo. Wydarzyło się przez te 4 tygodnie wakacji wiele, zamierzam się tym z Wami podzielić!
Wracając do aktywnego życia blogowego w zadość uczynieniu mam przygotowany dla Was wywiadzik, który przeprowadziłem w ramach rekrutacji do Warszawskiej Gazety Licealnej. Dotyczy on problemu Nam współczesnego, mianowicie konfliktu w Strefie Gazy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Dodam tylko, iż wyniki mojego bycia, lub nie bycia aktywnym członkiem tej wspaniałej inicjatywy zostaną ujawnione 28 lipca. Czekam więc na nie z niecierpliwością, a Was odsyłam do zapoznania się z treścią artykułu.
Pokój z Wami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz