wtorek, 29 lipca 2014

#2

Witajcie!
Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Oj, było słonecznie w Warszawie, zdążyłem złapać troszkę słonka :) Dzisiejszy dzień poświęcony głównie na regenerację, bo jutro znowu idę przerzucać żelastwo.. aj! Pochwalić się muszę! Udało mi się dostać do redakcji Warszawskiej Gazety Licealnej i już od września będzie mnie można tam poczytać ;) Oczywiście każdy artykuł będzie lądować tutaj, ale do wglądu również w wersji drukowanej. Tak więc dzisiejszy dzionek sprawił mi troszkę radości i zmobilizował do dalszej pracy. Skoro już się udało, to trzeba iść za ciosem. Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić pracę w gazecie z przyszłoroczną maturą, która zbliża się do mnie z dnia na dzień ; ( A nauki jak nie było, tak nie ma.
Pozdrawiam Was, do miłego jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz