niedziela, 27 lipca 2014

#1

Witajcie!
Jak Wam minął weekend? Muszę powiedzieć, że mój przebiegł naprawdę miło, bez żadnych zastrzeżeń : )
Sowicie odpocząłem przed zbliżającym się poniedziałkiem, pełnym wyzwań. Postanowienie wciąż realizowane! Zmieniam swoją sylwetkę, ćwiczę na siłowni, przestrzegam diety. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Najważniejsze jest trwać w swoim postanowieniu, a z tym bywało u mnie różnie. Czas to zmienić i trwać w swoim. Podchodzę bardzo ambitnie do tematu, ponieważ od najmłodszych lat, jakiś czynny udział w sporcie miałem... :-) Należy pamiętać jednak, że ważna w tym wszystkim jest psychika, a nie tylko wydolność fizyczna, jak większość "zieloniaków" mówi. Nie łatwo przestrzegać ułożonej diety, dopóki nie zakodujemy sobie tego w naszym mózgu. Bez tego ani rusz!
Tak więc czekam sobie w niedzielny wieczór (na szczęście słoneczny) na aktywny poniedziałek. A Wam życzę miłego wieczoru!

PS. Jak zauważyliście w temacie wprowadzam numerację postów, zobaczymy ile tych magicznych numerków uda mi się uzbierać.

Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz