sobota, 14 czerwca 2014

Powitalny post :)

Witajcie wszyscy !
Nazywam się Michał , mam 18 lat , pochodzę z Warszawy. Postanowiłem rozpocząć przygodę z blogiem , ponieważ lubię pisać i wypowiadać swoje zdanie na interesujące mnie tematy. Moją wielką pasją jest boks , na którego treningi uczęszczam dwa razy w tygodniu. Lubię czytać książki i gazety , spędzać czas z przyjaciółmi , ale najbardziej z moją kochaną dziewczyną - Weroniką.
W swoim blogu będę poruszać tematy bieżące , sprawy polityczne , wydarzenia z mojego życia , oraz przeróżne ciekawostki , na które dane mi będzie się natknąć :) Mam nadzieję , że to co będę niewątpliwie starał się Wam przekazać , dotrze do Was i zgodzicie się z tym , bądź rozpoczniecie dyskusję. Jestem otwarty na krytykę , oraz na innych ludków , więc nie mogę doczekać się aktywności z Waszej jak i mojej strony. Czekając na pierwsze tematy , pozdrawiam Was ciepło ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz